Oferta
Salon stacjonarny
Kontakt
506 110 652 506 110 652
Napisz wiadomość Napisz wiadomość
Regulamin
Regulamin sprzedaży towarów w sklepie internetowym stopfoto.pl
 
§ 1
 
1.    Regulamin określa zasady sprzedaży i dostawy towarów na odległość prowadzonej w sklepie STOPfoto.pl pod adresem http://www.stopfoto.pl –zwanym dalej „Sklepem”. Regulamin określa także sposoby wnoszenia i rozpatrywania reklamacji Kupujących oraz zwroty towarów.
 
2.    Właścicielem sklepu www.stopfoto.pl jest firma Rays Foto Krzysztof Rajek wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 60265/2008 prowadzonej przez Urząd Miasta Poznania Wydział Działalności Gospodarczej.
Dane rejestrowe:
Rays Foto Krzysztof Rajek , ul. Staszica 10/4, 60-527 Poznań
NIP: 777-137-36-07
zwaną dalej „Sprzedającym”
 
§ 2
1.    Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki sprzedaży towarów wyłącznie w „Sklepie” prowadzonym w sieci Internet pod adresem http://www.stopfoto.pl. Niniejszy Regulamin nie ma zastosowania do sprzedaży towarów przez Sprzedającego prowadzonej poza adresem http://www.stopfoto.pl.
2.    Wszystkie ceny towarów prezentowane w „Sklepie” podane zostały w złotych PLN oraz w wartościach brutto tj. z wliczonym podatkiem VAT. Podana cena towaru nie obejmuje kosztów dostawy towaru do Kupującego, które są kalkulowane na podstawie poniesionych kosztów dostarczenia towarów do Kupującego.
3.    Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.
 
 
§ 3
1.    Sprzedający prowadzi sprzedaż towarów na rzecz Kupującego, którym może być:
a.    osoba fizyczna posiadająca pełną  zdolność do czynności prawnych, zawierająca umowę sprzedaży w celu niezwiązanym z prowadzoną działalnością gospodarczą – konsument,
b.    osoba fizyczna zawierająca umowę sprzedaży w celu związanym z prowadzoną działalnością gospodarczą –  przedsiębiorca,
c.    osoba prawna,
d.    jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, jeśli odnośne przepisy przydają jej zdolność prawną.
 
 
§ 4
1.    Wszelkie informacje o możliwości kupienia towarów w „Sklepie” stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego. Żadna z informacji udostępnianych przez Sprzedającego nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
2.    Informacja o dostępności towaru (czasie realizacji) nie stanowi oferty lub elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Objaśnienia oznaczeń  czasów  realizacji zamówień:
 
a.    " Od ręki " - towar jest dostępny w magazynie Sprzedającego, realizacja zamówienia nastąpi w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia przez Kupującego,
b.    " Dostępny od 24 do 48 godzin" - towar jest dostępny u dostawców Sprzedającego, realizacja zamówienia nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Kupującego,
c.    " Dostępny od 3 do 7 dni" - towar jest dostępny u dostawców Sprzedającego, realizacja zamówienia nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Kupującego,
d.    "Dostępny do 14 dni" - towar jest dostępny u dostawców Sprzedającego, realizacja zamówienia nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Kupującego,
e.    "Dostępny do 30 dni" - towar jest dostępny u dostawców Sprzedającego, realizacja zamówienia nastąpi w ciągu 30 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Kupującego,
f.     "dostępny na zamówienie" - towar dostępny u dostawców Sprzedającego na indywidualne zamówienie, zapytaj o aktualną możliwość zamówienia towaru od dostawcy
 
 
3.    Każdy potencjalny Kupujący ma możliwość obejrzenia asortymentu proponowanego przez nasz sklep bez rejestracji w systemie - na tym etapie nie pobieramy żadnych danych.
 
4.    Użytkownikiem Sklepu może być każdy Kupujący po przeprowadzeniu prawidłowej rejestracji w systemie „Sklepu” lub poprzez prawidłowo wypełnione i potwierdzone zamówienie (potwierdzanie zamówień dotyczy klientów jednorazowych) . Na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie umowy sprzedaży towarów mogą być zawierane również telefonicznie oraz mailem: sklep@stopfoto.pl.
 
5.    Rejestracja w systemie „Sklepu” następuje poprzez założenie konta użytkownika, na którym będziesz mógł w przyszłości obserwować losy swojego zamówienia oraz przejrzeć historię swoich wcześniejszych zakupów. W tym celu poprosimy Cię o podanie niezbędnych w tym procesie danych tj. imienia i nazwiska oraz adresu e-mail, który będziesz wykorzystywać przy opcji logowania. Rejestracja w systemie nie jest obowiązkowa, natomiast w celu prawidłowego wywiązania się z zawartej umowy niezbędne jest także w przypadku jednorazowych klientów podanie danych osobowych umożliwiających dostarczenie zamawianych produktów.
 
6.    W związku z realizacją zamówień, w szczególności udokumentowania sprzedaży oraz dostawy towarów, Sprzedający może przetwarzać inne dane podane przez Kupującego.
 
7.    Sprzedający może przetwarzać dane osobowe podane przez Kupującego wyłącznie w celu prawidłowego wykonania zobowiązań wynikających z zawartej umowy sprzedaży oraz w celach marketingowych, a w szczególności:
a.    udokumentowania sprzedaży w sposób przewidziany przepisami prawa,
b.    obsługi procesu rejestracji tj. czynności polegającej na założeniu przez klienta Konta Klienta (jeżeli chce być posiadaczem takiego konta) i logowania do tego konta,
c.    dostawy towarów w sposób wskazany przez Kupującego
d.    prawidłowej obsługi zwrotów oraz reklamacji
e.    tworzenia statystyk oglądalności podstron serwisu sklepu
 
 
8.    Podanie danych osobowych, a także zgoda na ich przetwarzanie nie jest obowiązkowe (jest dobrowolne), ale jest konieczne do świadczenia przez nas ww. usług. Dane osobowe, które podasz i na których przetwarzanie wyrazisz zgodę, będą przetwarzane wyłącznie w zakresie i celu, jakim obejmie dana zgoda.
 
9.    Sprzedający przetwarza podane przez Kupującego dane osobowe w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych. Klient ma prawo swobodnego dostępu (wglądu) do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania i ich usunięcia z bazy danych, co należy zgłosić do administratora danych, w formie pisemnej.
 
10. Stosujemy się do zasad dotyczących ochrony danych osobowych zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa polskiego. Co więcej, jeśli wyrazisz takie życzenie, usuniemy Twoje dane z naszego systemu po zakończeniu transakcji sprzedaży.
 
11. Dostęp do Twoich danych w naszej firmie mają tylko odpowiednio przeszkolone osoby, zajmujące się bieżącą obsługą zamówień.
 
12.Jeśli wybierzesz inny niż osobisty odbiór przesyłki, niezbędna jest pomoc kuriera lub pracownika Poczty Polskiej, który bezpiecznie dostarczy Tobie zamówiony towar. Przekazujemy mu wtedy niezbędne informacje, konieczne do sprawnego dostarczenia towaru: imię i nazwisko i adres dostawy - aby mógł dowieźć produkty pod odpowiedni adres. Numer telefonu okazuje się być niezbędny przy uzgadnianiu godziny odbioru przesyłki.
 
13.Wybierając płatność online – wszelkie dane są bezpieczne i zaszyfrowane, a dane zna tylko akceptant kart płatniczych i szybkich płatności on-line PayU ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
 
 
 
14.Kupujący może złożyć Sprzedającemu ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru w jeden z następujących sposobów:
a.    poprzez koszyk naszego „Sklepu”, dodając do "koszyka" i zatwierdzając zamówione towary w koszyku.
b.    za pośrednictwem wysłanej przez Kupującego wiadomości na adres poczty elektronicznej ”Sklepu” sklep@stopfoto.pl,
c.    telefonicznie, pod numerem telefonu 506 110 652
 
 
15.Składając ofertę Kupujący podaje niezbędne dane niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia, a w szczególności:
a.    imię i nazwisko,
b.    adres dostawy,
c.    sposób dostawy,
d.    sposób płatności,
e.    numer telefonu i adres e-mail,
f.     dane do faktury, jeśli Kupujący chce otrzymać fakturę
 
16.Do danych określonych w ust. 16 stosuje się postanowienia par. 4 ust. 6-14.
 
 
§ 5
 
1.    Sprzedający niezwłocznie, a najpóźniej następnego dnia roboczego  skontaktuje się z Klientem (telefonicznie lub emailem) w celu potwierdzenia zamówienia. Przy okazji poda szczegóły dotyczące terminu realizacji i udzieli innych informacji.
 
2.    Złożone zamówienia realizujemy według kolejności zgłoszeń.
 
3.    Sprzedający może, niezwłocznie po otrzymaniu oferty od Kupującego, odmówić przyjęcia oferty, jeśli jej realizacja będzie niemożliwa.
 
4.    Po przyjęciu oferty przez Sprzedającego Kupujący może dokonać płatności za towar w jeden z wybranych przez siebie sposobów:
a.    przelewem bankowym, bezpośrednio na rachunek Sprzedającego
BZWBK 76109014630000000046096846
b.    gotówką za pobraniem, płatność realizowana przy odbiorze towaru od kuriera,
c.    gotówką przy osobistym odbiorze towaru w siedzibie Sprzedającego,
d.    poprzez system płatności PayU, którego usługodawcą jest PayU SA z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, kod poczt. 60-166.
 
5.    Dostawa towarów następuje w jeden z następujących, wybranych przez Kupującego sposobów:
a.    przesyłką pocztową ( wartość zamówienia do 300,00 zł ) usługa realizowana poprzez  Pocztę Polską,
b.    przesyłką kurierską,
c.    osobiście, w biurze handlowym Sprzedającego, po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedającym.
 
6.    Opłata za dostawę towarów podana jest przy każdej ofercie sprzedaży, a jej wysokość zależna jest w szczególności od wybranego sposobu dostawy oraz gabarytów i ciężaru towaru. Zamówienia o wartości przekraczającej 5000,00 złotych opłacone przed wysyłką towaru ( przelew tradycyjny, płatność PayU ) realizowane są na koszt Sprzedającego.
 
 
§ 6
1.    Sprzedający realizuje zamówienie najpóźniej w terminie 2-5 dni roboczych od dnia uznania rachunku bankowego pełną kwotą należności za towar oraz przesyłkę. Jeśli Kupujący wybiera przesyłkę za pobraniem, realizacja zamówienia następuje w terminie liczonym od dnia przyjęcia oferty przez Sprzedającego.
 
2.    Jeśli realizacja zamówienia będzie niemożliwa ze względu na choćby przejściową niedostępność zamówionego towaru, Sprzedający niezwłocznie, najpóźniej w terminie 30 dni zawarcia umowy, informuje o tym Kupującego, wskazując równocześnie na prawo do:
a.    odstąpienia przez Kupującego będącego konsumentem od zamówienia w całości. W przypadku wyboru tej możliwości przez Kupującego, Sprzedający niezwłocznie zwraca całą zapłaconą przez Kupującego cenę oraz poniesioną opłatę za dostawę. Sprzedający zwolniony jest z obowiązku wykonania zamówienia w całości,
b.    odstąpienia przez Kupującego będącego konsumentem od zamówienia w części. W przypadku wyboru tej możliwości przez Kupującego, Sprzedający niezwłocznie zwraca odpowiednią część zapłaconej przez Kupującego ceny oraz opłaty za dostawę. Sprzedający wykonuje zamówienie w pozostałej części.
 
§ 7
1.    Jeśli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, Kupujący będący konsumentem może żądać nieodpłatnej naprawy lub wymiany towaru na nowy. Uprawnienie to przysługuje konsumentowi w terminie 2 lat od wydania towaru Kupującemu (1 roku, jeśli przedmiotem sprzedaży jest towar używany), pod warunkiem zawiadomienia Sprzedającego o tej niezgodności w ciągu 2 miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodność towaru z umową.
 
2.    Korzystając z uprawnienia wskazanego powyżej Kupujący powinien wypełnić formularz reklamacyjny, a w szczególności:
a.    zwrócić produkt Sprzedającemu, na adres podany w regulaminie,
b.    wskazać podstawę reklamacji, w szczególności wskazać sposób niezgodności towaru z umową,
c.    określić żądanie reklamacyjne.
 
3.    Sprzedający niezwłocznie, nie później jednak, niż w terminie 14 dni od otrzymania zawiadomienia o niezgodności towaru z umową, ustosunkowuje się do żądania Kupującego, oraz, stosownie do żądania Kupującego:
a.    dokonuje nieodpłatnej naprawy lub wymiany produktu na nowy,
b.    powiadamia Kupującego, że naprawa lub wymiana produktu jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów. W takim przypadku Kupujący może żądać stosownego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy, jednak Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeśli niezgodność produktu jest nieistotna,
c.    odmawia uwzględnienia reklamacji, jeśli jest ona bezpodstawna i zwraca towar Kupującemu na koszt Kupującego.
 
4.    W przypadku skorzystania z możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość, Sprzedający zwraca Kupującemu będącemu konsumentem całość kosztów poniesionych przez Kupującego w związku z zawarciem umowy. Odesłanie towaru przez Kupującego powinno nastąpić w sposób podobny do sposobu dostarczenia towaru przez Sprzedającego. Konsument może skorzystać z załączonego poniżej gotowego do pobrania pliku w formacie ".pdf"  zawartego w  § 8.

 
5.    Sprzedający nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.


 
§ 8
1.    Kupujący będący konsumentem może, bez podawania przyczyny, zwrócić każdy towar konsumpcyjny w ciągu 10 dni od jego otrzymania.
 
2.    Kupujący może zwrócić towar, jeżeli w terminie 10 dni od daty dostarczenia towaru złoży Sprzedającemu pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
 
3.    Zwrot towaru następuje w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w zakresie zwykłego zarządu.
 
4.    Kupujący zwraca towary niezwłocznie, nie później jednak, niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy, w stanie niezmienionym:
a.    odsyłając towar na adres Sprzedającego,
b.    osobiście, pod adresem Sprzedającego, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.
 
5.    W przypadku odstąpienia przez Kupującego od umowy uważa się ją za niezawartą, a Sprzedający zwraca zapłaconą przez Klienta cenę oraz inne poniesione przez Kupującego koszty związane z dostarczeniem towarów Kupującemu niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy przez Kupującego. Odesłanie towaru przez Sprzedającego powinno nastąpić w sposób podobny do sposobu dostarczenia towaru przez Sprzedającego.
 
6.    Sprzedający nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.


§ 9
1.    Zasady odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupujących nie będących konsumentami określają przepisy kodeksu cywilnego, w szczególności o wadach rzeczy.
§ 10
1.    Każdy użytkownik Sklepu może wnieść do Sprzedającego reklamację związaną z nieprawidłowością w funkcjonowaniu Sklepu lub zawartą umową, a w szczególności:
a.    dotyczącą towaru, co do którego strony zawarły umowę sprzedaży,
b.    sposobem dostarczenia towaru,
c.    nieprawidłowością w funkcjonalnościach Sklepu,
d.    opisem produktów.
2.    Reklamacja może być wniesiona:
a.    pisemnie, na adres Sprzedającego,
b.    za pośrednictwem wiadomości przesłanej na adres poczty elektronicznej   
sklep@stopfoto.pl,
c.    telefonicznie, pod numerem telefonu 509460215
 
3.    Sprzedający rozpatruje reklamację i informuje użytkownika o sposobie jej rozpatrzenia niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty jej wniesienia.
 
§ 11
1.    Wszelkie spory wynikające z zawartej umowy sprzedaży podlegają rozpoznaniu przez sądy powszechne, przy czym:
a.    jeśli Kupującym jest konsument, sądem właściwym jest sąd miejsca zamieszkania Kupującego lub inny sąd, jeśli właściwość taką określają przepisy kodeksu postępowania cywilnego,
b.    jeśli Kupującym jest inna osoba niż konsument, właściwość sądu określa się według siedziby Sprzedającego, jednak przed wniesieniem powództwa do sądu powszechnego Kupujący powinien uprzednio zwrócić się do Sprzedającego z reklamacją, o której mowa w par. 9 Regulaminu.
 
§ 12
1.    W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy:
a.    kodeksu cywilny, w szczególności w części dotyczącej sprzedaży,
b.    Ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176)
c.    Ustawę o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
 
 
 
 
 
 
Aktualizacja regulaminu na dzień 12.11.2013




Polityka prywatności i wykorzystywanie cookies więcej o polityce prywatności